Повернення товару можливо здійснити протягом 14 днів з моменту покупки, згідно з "Законом України про захист прав споживача".
Ми завжди з відповідальністю ставимось до своїх покупців і ніколи не відмовляємо в поверненні невідповідного або несправного товару.
Єдине що потрібно від покупців при поверненні, це наявність оригінальної цілісної упаковки та відсутність слідів використання.
Важливо зазначити, що продавець має право відмовити в поверненні, в тому випадку, якщо спорядження було виготовлено за індивідуальними вимогами покупця і не є серійним виробництвом.
Гарантійним терміном є проміжок часу, під час якого покупець може звернутися до продавця для здійснення гарантійного ремонту або повернення несправного товару.
Гарантійний термін вказується в гарантійному талоні, або будь-якому іншому документі, що додається до товару, а також зазначений у характеристиках товару.
Протягом 14 днів з моменту отримання товару, покупець може повернути товар, якщо збережено товарний вигляд та належну якість.
При зверненні з гарантійного випадку покупець може розраховувати на:
• Зменшення вартості товару;
• Безкоштовне усунення несправностей у найкоротший термін;
• Компенсацію витрат на усунення несправності.
Якщо несправність виникає з вини виробника та має серйозний характер, тобто не дозволяє використовувати товар повною мірою і за своїм цільовим призначенням, і має такі властивості:
• Несправність не може бути усунена виробником або постачальником;
• Змінює характеристики товару, робить його не відповідним заявленим характеристикам;
• Усунення несправності потребує тривалого часу (більше 14 днів).
У такому разі клієнт може розраховувати на заміну на аналогічний товар належної якості або компенсацію коштів.
Ремонт або заміна гарантії не повинен перевищувати 14 днів.
Для звернення з гарантійного випадку покупцю потрібно зафіксувати несправність (фото чи відео) та звернеться до менеджера інтернет-магазину.